تاثیر ماساژ بر روی صورت

هزینه آموزش بافت مو
هزینه آموزش بافت مو
ژانویه 19, 2022
شینیون مو
شینیون مو
ژانویه 19, 2022

تاثیر ماساژ بر روی صورت

ماساژ صورت یکی از کارهایی است که می تواند به شما در داشتن پوستی شاداب وجوان کمک کند. در صورتی که یک ماساژور حرفه ای پوست صورت شما را ماساژ دهد تاثیر مثبت آن را چند برابر  می کند. ماساژ صورت می تواند بر جنبه های مختلف پوست شما تاثیر بگذارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

تاثیر ماساژ در شادابی و درخشندگی پوست

وقتی ماساژ صورت توسط یک فرد حرفه ای و با استفاده از روغن های غنی از ویتامین انجام شود تاثیر بسزایی در شادابی و زیبایی پوست خواهد داشت. زیرا ماساژ صورت موجب بهبود جریان خون در زیر پوست صورت شده و خون رسانی را تقویت کرده و علاوه بر آن جذب این روغن ها را بیشتر کرده و چهره را شاداب تر می نماید. برای تاثیر بهتر ماساژ صورت باید این کار را در فواصل زمانی تکرار نمایید.

تاثیر ماساژ در پاکسازی پوست صورت

ماساژ پوست می تواند تاثیر مثبتی در پاکسازی پوست داشته باشد. آلودگی های موجود در سطح هوا بر روی پوست اثر گذاشته و موجب کدر شدن رنگ پوست شما می شود. از طریق ماساژ صورت غدد لنفاوی صورت که حاوی مواد مضر برای بدن هستند تخلیه می شود و شمامی توانید این آلودگی ها را از پوست خود دور نمایید و لایه مرده پوست را ازبین ببرید. انجام مرتب ماساژ به شما کمک می کند تا با پاکسازی پوست از شر جوشهای صورت خلاص شوید.

تاثیر ماساژ صورت در کاهش استرس

زندگی های مدرن امروزی همیشه تا حدی استرس به همراه دارد. گاهی ممکن است بنا به شرایطی میزان استرس و تنش بیشتر از حد شود که این مساله می تواند تاثیر مستقیمی بر روی پوست شما داشته باشد. بهترین راهکار برای کاهش عوارض استرس، استفاده از ماساژ می باشد. یک ماساژور حرفه ای می تواند با انجام صحیح و اصولی ماساژ آرامشی بی نظیر را به جسم و ذهن شما هدیه دهد.

تاثیر ماساژ صورت بر کاهش چین و چروک

یکی از ویژگی های اصلی ماساژ، تاثیر آن در کاهش علائم پیری پوست و چین و چروک است. یک ماساژ حرفه ای صورت با افزایش میزان خونرسانی و کاهش استرس به عضلات صورت کمک می کند که شکل و قدرت اولیه خود را حفظ نمایند و از بروز چین و چروک در صورت جلوگیری می کند. در واقع  ماساژ مرتب پوست صورت می تواند جایگزینی مناسب و البته ارزان تر برای بوتاکس باشد.

سالن زیبایی شاینی با داشتن نیروهای حرفه ای و با تجربه در زمینه ماساژ، آماده ارائه خدمات حرفه ای به شما مشتریان عزیز می باشد.

تماس 88455224